Veelgestelde vragen

 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Hebt u een hotmail- of gmail adres, controleer dan zeker uw postvak “ongewenste mails” en “spam”

Ik kan de betaling niet online uitvoeren

Graag even telefonisch contact met ons opnemen 014/73.14.15

Krijg ik mijn bestelling terug betaald als ik toch besteld heb buiten de bezorg regio? 

Ja, zodra de bestelling is gecontroleerd door ons maken wij het betaalde bedrag terug over (binnen de 5 werkdagen)  U krijgt van ons een bevestigingsmailtje met de reden waarom wij niet kunnen leveren bij u en dat het bedrag is terug betaald. 

Mijn levering is niet geleverd op het uur dat ik gevraagd had.

Wij kunnen helaas niet op een gewenst uur leveren zoals beschreven in onze algemene voorwaarden. 

Dit omwille van: 

- De meeste bestellingen willen een levering op het zelfde tijdstip en dit is organisatorisch niet haalbaar. 

- Er ontstaat vertraging door middel van personen die niet wakker zijn en die we eerst trachten te contacteren.

- Een huis dat moeilijk te vinden is door onze chauffeurs.

- Een verkeerd adres opgegeven

- Overmacht op de baan

- ...

Daarom kan u kiezen uit twee opties een levering tussen 7:00 & 9:30 of tussen 9:00 & 11:00 uur. 

Wij doen ons uiterste best om iedereen tijdig te beleveren. 

 

Voor meer vragen kan u ons steeds contacteren.