Algemene voorwaarden

Een bestelling plaatsen

Het is aan te raden om uw bestelling tijdig te plaatsen. Voor 11:00 u voor levering de dag nadien.
Indien u uw bestelling  te laat plaatst (na 11:00 u) kunnen wij u niet garanderen dat dit nog mogelijk is, voor levering de dag nadien.

Vermeld steeds in het opmerkingen-vak (op het einde van de bestelling) :

- het juiste aflever adres

- De juiste leverdatum 

- Het telefoonnummer van de ontvanger of van uzelf. 

- De plaats + beschrijving waar we uw bestelling veilig en droog kunnen leveren indien u niet thuis bent.

- Een beschrijving van het huis/ appartement (denk bv op de hoek van de straat, recht tegenover de supermarkt,  ... ) dit maakt het voor onze chauffeur makkelijk om uw woning te herkennen, en zo kunnen wij zorgen voor een vlotte levering. 

 

Wij leveren op woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vanaf 07u00. - 9h30.

Helaas kunnen wij niet leveren op een exact tijdstip, Wij leveren zoals hierboven vermeld tussen 7:00 & 9:30.

Gelieve hiermee rekening te houden als u een bestelling plaatst. 

Indien u annuleert omwille dat bovenstaande tijdstippen niet voor u passen, is dit geen reden tot terug betaling, er zal een andere datum gekozen worden voor de levering te laten uitvoeren. 

Op maandag & dinsdag is er GEEN levering mogelijk. 

 

U kan steeds uw bestelling zelf ook komen afhalen in onze bakkerij (Eindhoutseweg 28a- 2440 Geel). Hiervoor krijgt u een korting van 5% op het totale bedrag van uw bestelling. Gebruik bij het afrekenen de code: AFHAAL5 . Gebruikt u de kortingscode als u het zelf niet afhaalt dan zal er bij de levering een supplement worden aangerekend van 5% . Bestellingen dienen afgehaald te worden tijdens onze openingsuren van de bakkerij. 

 

Levering

Wij leveren momenteel enkel in: 

- Geel + deelgemeenten

- Laakdal + deelgemeenten

- Westerlo + deelgemeenten

- Meerhout + deelgemeenten

De levering is gratis bij een bestelling vanaf € 20,00 of meer. 

Doet u een bestelling voor een levering in een gemeente die buiten Geel, Laakdal, Westerlo of Meerhout valt, dan rekenen wij een klein supplement aan voor de levering. Deze prijzen kan u terug vinden via de pagina aflevermogelijkheden. 

Chauffeurs

Al onze chauffeurs doen hun uiterste best om tijdig te leveren, behandel deze dan ook met respect.

Bereikbaarheid ontvanger
1.1 Ook al is de ontvanger niet op de hoogte van de verrassing, toch is het belangrijk dat we van deze persoon een telefoonnummer hebben.
Dit om eventuele problemen op te lossen (slaapt nog, woning moeilijk te vinden,..) Vul dit zeker in in het opmerkingen-vak bij het einde van uw bestelling in.

1.2 Indien de ontvanger niet thuis is of de deur niet tijdig opent, neemt onze chauffeur het ontbijt terug met zich mee op ronde.

Helaas is er geen tijd voor onze chauffeurs om dit een 2de maal aan te bieden op het aflever adres.

Het ontbijt wordt terug meegenomen naar de bakkerij waar de klant dit zelf kan komen ophalen.

Indien het ontbijt nog betaald moet worden aan de chauffeur en het ontbijt wordt niet afgehaald en betaald in de bakkerij is er nog steeds een betalingsplicht zoals vermeld in de algemene voorwaarden hieronder bij "betalen"

Ontbijt wijzigen

1.1 Een ontbijtmand is een pakket dat door 't ontbijt aan huis zorgvuldig is samengesteld voor een degelijke prijs. 

Wij kunnen helaas niet voldoen aan uw wensen om hier dingen in aan te passen denk b.v. aan een croissant vervangen door iets anders. 

Wilt u er andere dingen in uw ontbijt? Dan kan u dit apart bijbestellen. 

1.2 Wij hangen af van onze leveranciers, soms kan het zijn dat een product niet voorradig is voor uw ontbijtmand.

Wij geven steeds een goed alternatief mee in uw ontbijtmand hiervoor.

Bereikbaarheid besteller
Het is belangrijk dat de besteller telefonisch bereikbaar is tijdens de levering.
Dit om eventuele problemen op te lossen (adres niet juist, er wordt niet opengedaan,…)

Indien de deur niet opengedaan wordt en niemand bereikbaar is zal de bestelling terug meegenomen worden naar de bakkerij, deze dient dan zelf AFGEHAALD te worden door de besteller of ontvanger tijdens de openingsuren van de bakkerij.

Betalen

1.1 U kan makkelijk online betalen via uw eigen bank, visa, mastercard.

1.2 Cash betalen aan de chauffeur. (NIET IN CORONA TIJDEN)

Elke bestelling dat geplaatst wordt met de betaal methode "betalen bij levering" is een bindende bestelling.

Bij een te laattijdige annulering of indien de ontvanger niet thuis is en het ontbijt niet komt afhalen in onze bakkerij  (een annulering kan steeds tot 11:00u de dag voordien) dient deze bestelling alsnog betaald te worden.

Deze bestelling wordt verwerkt, speciaal voor u gemaakt en geleverd aan de klant.

Er zal dan ook een factuur opgemaakt worden, dat valt onder de algemene factuur voorwaarden. 

Wisselgeld
Gelieve zo gepast mogelijk te betalen aangezien onze chauffeurs beperkt wisselgeld bij zich hebben.
Bij levering accepteren wij alleen contant geld.

Alcohol 

In sommige van onze ontbijtmanden zit alcohol inbegrepen. Alcohol is bij wet verboden onder de -18jaar. 

Onze chauffeur zal dan ook geen ontbijt met alcohol leveren aan een minderjarige, onze chauffeur  zal vragen naar een volwassenen persoon (+18) om de mand in ontvangst te nemen. 

Nieuwsbrief
Met het plaatsen van een bestelling gaat u automatisch akkoord met het ontvangen van onze nieuwsbrief

Prijzen

Al onze prijzen en/of acties vermeld op tontbijt-aanhuis.be gelden alleen op de website en gelden niet in de bakkerij.

Klachten

Alle klachten i.v.m. ontbijt /etenswaar en leveringen dienen binnen de 3 dagen te gebeuren via e-mail glenvanmeensel@hotmail.com of via post.

Zo kunnen wij snel een gepaste oplossing vinden.

Aangezien we met voeding werken is het belangrijk dat u uw klacht binnen de 3 dagen aan ons doorgeeft, helaas kunnen wij geen oplossing meer vinden als deze klacht ons te laat bereikt.